Objednávky:
eshop@diskontnabytek.cz
Nonstop +420 735 176 053
Po – Pá: 8.00 – 16.00
Položek: 0
0,- Kč

Dobrý den, chci si u vás objednat sedačku, ale nejsem si jistý látkou na obrázku, je možné mi zaslat vzorník? Děkuji Bureš

Dobrý den, pane Bureši, ano, je to možné, napište nám prosím email, o které potahové látky máte zájem a Vaši poštovní adresu, zašleme Vám vzorečky těchto látek poštou. Děkujeme Diskontnabytek.cz


Dobry den; u postele Cezar 160x200cm je uvedeno; ze je soucasti rost i matrace; ale uvedena nosnost je jen do 100 kg? Prijde mi to malo; kdyz je to postel pro dve osoby nemohou se do teto nosnosti vejit. Dekuji za odpoved. Jarosova

Dobrý den, paní Jarošová, nosnost je udávána vždy na jedno lůžko, tzn. nosnost pro dvě osoby je výrobcem udávána na 200kg. Děkujeme Diskontnabytek.cz


Dobrý den, pokud bych si u Vás objednala kuchyňskou linku Atractive červenou 260 cm, je možno si u Vás objednat dřez k této lince? Děkuji za odpověď. S pozdravem Faltusová

Dobrý den, paní Faltusová, ano, v nabídce máme praktický univerzální dřez s odkapávačem, který lze namontovat na levou i pravou stranu. Děkujeme Diskontnabytek.cz


Dobrý den,mám zájem o postel Dolores 140 x 200 cm,máte napsáno,že dostupnost zboží je na dotaz. Znamená to,že toto konkrétní zboží momentálně není skladem nebo že již nebude? Děkuji,Schwarzová

Dobrý den, paní Schwarzová, pokud je u zboží uvedeno na dotaz, nemáme ho skladem a musíme ověřit jeho dostupnost u výrobce. Většinou se jedná o zboží, kde bude delší dodací lhůta (min. 2 měsíce). Následně zákazníka kontaktujeme, zda si chce na zboží počkat nebo si raději vybere jiné. Děkujeme Diskontnabytek.cz


* Dobrý den, měla bych dotaz, zda máte někde kamennou prodejnu. Jde mi o to, že například sedaci soupravu bych si rada vyzkoušela, sáhla si na materiál nebo vybrala popřípadě jiný. Máte tuto možnost? Děkuji za odpověd.

Dobrý den, kamennou prodejnu bohužel nemáme, jsme pouze internetový prodejce. Nicméně nás můžete kontaktovat a pokud budeme mít látky, o které budete mít zájem, zašleme Vám vzorky poštou. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz


* Stěhuji se do novostavby a datum předání nemám ještě znám. Nicméně gauč bych určitě rád obdržel už na novou adresu. Měl bych na nové adrese být zhruba od 15.10., ale může se to posunout až ke konci října. Myslíte, že by bylo možné pohovku objednat nyní, zaplatit a před distribucí na adresu bychom si zavolali a případně bychom ji nechali ještě u Vás ve skladu například týden nebo dva? Předem díky moc za info! :)

Dobrý den, vůbec není problém mít po tuto dobu zboží na našem skladě uloženo. Je nutné operátorku pouze informovat, kdy chcete zboží doručit a my objednáme přepravu tak, aby jste měl zboží doma ve Vámi určeném termínu. Děkujeme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz


* Dobrý deň, vozíte tovar aj na Slovensko? Helena

Dobrý den, paní Heleno, ano, vozíme zboží i na Slovensko, ale vždy je potřeba individuálně domluvit cenu přepravy. Kontaktujte proto prosím naše operátorky emailem na eshop@diskontnabytek.cz nebo telefonicky +420 774 777 512 a uveďte o jaké zboží by se jednalo a poštovní směrovací číslo, kam bude zásilka směřovat. Cena Vám bude na základě těchto informací zkalkulována. Pokud chcete udělat rovnou objednávku můžete, operátorky Vás budou následně kontaktovat ohledně ceny přepravy. Děkujeme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz


* Dobrý den, je možné si zboží koupit na splátky? Zdraví Dmychalová R.

Dobrý den, paní Dmychalová, ano, je možné si zboží zakoupit na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit a.s. Tento postup je velmi jednoduchý - vložíte zboží, které jste si vybrala do nákupního košíku a vytvoříte objednávku, jako možnost platby zatrhnete políčko splátky s Home Credit a systém Vás automaticky přesměruje do systému společnosti Home Credit, kde si zvolíte výši splátek, dobu splácení, pojištění. Objednávku dokončíte a zpravidla stejný den Vám emailem přijde potvrzení o tom, zda byl Váš úvěr schválen nebo ne. Pokud ano, je potřeba podepsat s Home Creditem smlouvu a v okamžiku, kdy nám Home Credit potvrdí, že má Vámi podepsanou smlouvu, zboží Vám odesíláme nebo objednáváme. Více informací naleznete zde: http://www.diskontnabytek.cz/splatkovy-prodej/ Děkujeme. Diskontnabytek.cz


* Kolik stojí doprava do Plzně? Antonín.

Dobrý den, pane Antoníne, doprava po celé České republice je zdarma. Pouze v případě, že se rozhodnete zaplatit zboží na místě řidiči dobírkou, bude Vám ke zboží naúčtována částka 50,-Kč. Děkujeme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz


* Chtěla bych si objednat kuchyňskou linku Luka, v jakém stavu mi přijde?

Dobrý den, veškeré kuchyňské linky zasíláme v demontu, kuchyně Vám tedy bude doručena na paletě s návodem na sestavení. Děkujeme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz


* Dobrý den, za jak dlouho mi přijde zboží, které je skladem? Děkuji, Doležalová

Dobrý den, paní Doležalová, pokud je zboží skladem, expedujeme ho následující pracovní den z našich skladů. Pokud se jedná o zboží do 50 kg, bude Vám doručeno do 24 hodin od expedice, pokud jde o těžší zásilku, bude Vám doručeno do 4 pracovních dnů. V případě, že budete platbu posílat převodem a nebo budete požádána o zaslání zálohy, dodací doba začíná běžet až po připsání částky na náš účet. Pokud se chcete informovat na váhu zboží, kontaktujte naše operátorky. Děkujeme. Diskontnabytek.cz


Zašlete nám Váš dotaz!

Jméno:
E-mail:
Text zprávy:
Nabídka zboží
Doprodej za výhodné ceny


Časté dotazy - Levný nábytek přes eshop - Diskont nábytek

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změny ceny a skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.
Stačí zadat vaši e-mailovou adresu a při každé změně ceny, případně při naskladnění zboží, vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno
Časté dotazy - Levný nábytek přes eshop - Diskont nábytek

Doporučte nás

Vaše jméno a přijmení * E-mail příjemce zprávy *

Zpráva *


Kontrolní otázka:     Kolik je 9 + 1 ?    

    (údaje označené * musí být vyplněny)

Zavřít okno