DOPRAVA A PLATBA
- Akce na dopravné ZDARMA se vztahuje na zboží, které je aktuálně skladem. Skladem musí být všechny položky v objednávce.
- V případě, že je zboží skladem, je dodací doba 3-15 pracovních dnů dle velikosti zboží.
- Menší zásilky expedujeme druhý pracovní den (přepravní službou). Větší zboží (sedačky, pohovky, postele, velké skříně apod.) rozvážíme vlastní přepravou a o přesném termínu doručení Vás budeme předem telefonicky informovat.
- V případě Dopravy s vynáškou se může doba dodání prodloužit v závislosti na možnostech dopravce.
- U objednávkového zboží je cena dopravy uvedena u každého výrobku a to pod cenou výrobku. Pohybuje se dle typu a hmotnosti zboží od 190,-Kč do 690,-Kč.
- Cena dopravy u objednávky zboží nad 20 000,- Kč je ZDARMA
- V případě platby na dobírku je cena doběrečného 100,- Kč. Online platba a bankovní převod jsou zdarma.
- Paletové zásilky (přepravce GEIS) je možné přepravci hradit pouze v hotovosti (bez možnosti platby kartou přímo na místě řidiči). Pokud by to pro Vás byla komplikace, doporučujeme online platbu kartou hned při nákupu na našem e-shopu.
- Doprava nezahrnuje vynášku zboží. Vynášku je možné sjednat jako placenou službu.
- U některého typu zboží je uvedena také Cena dopravy s výnosem. V případě, že zvolíte tuto službu, na místo přijedou dva řidiči a zboží vynesou na určené místo. Předem jste kontaktováni ohledně termínu doručení. Budeme rádi, pokud nám do poznámky k objednávce uvedete bližší informace (patro, místo), kam se zboží ponese.
V tomto případě již neplatíte žádné další dopravné. Cena dopravy s výnosem se v případě objednání více položek sčítá a násobí.
V případě, že zvolíte tuto službu, je možná pouze platba bankovním převodem předem nebo online (platební údaje obdržíte emailem po objednání). Pokud potřebujete vynést zboží a služba výnosu u něj není naceněna, neváhejte nás kontaktovat na eshop@diskontnabytek.cz nebo +420 735 176 053. - U služby vynášky je možné sjednat také likvidaci staré sedací soupravy nebo pohovky. Jedná se p placenou službu, kterou Vám rádi naceníme.
- U většího zboží je součástí balení paleta, na kterou je zboží baleno z důvodu ochrany proti poškození při přepravě.
- Službu montáže nezajišťujeme.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Zboží mimo Českou republiku aktuálně nedoručujeme.
- Přeprava zboží je zajišťována prostřednictvím přepravní služby GEIS, DPD, GLS, TopTrans, vlastními vozy. Volba dopravce je výhradně volnou prodávajícího.
Neváhejte nás kontaktovat v případě dotazů:
Tel: +420 735 176 053
Email: eshop@diskontnabytek.cz