Postup při reklamaci zboží:
Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Reklamaci doporučujeme podat přes on-line formulář níže, poštou nebo kurýrem, telefonicky nebo osobně na adrese Nábytek Falco Trade s.r.o., sklad import, Dětmarovice 1161, 735 71 Dětmarovice.
Reklamace musí obsahovat:
- Vaše jméno a příjmení
- Číslo objednávky nebo faktury
- Vaše kontaktní údaje, vč. telefonu a emailu
- Název zboží
- Detailní popis závady
- Fotografie poškození
- Vámi navrhovaný způsob řešení reklamace
Velmi nám pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.
Přijetí reklamace Vám potvrdíme písemně a budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.
Celý reklamační řád naleznete zde.
V případě potřeby kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení na reklamace@diskontnabytek.cz
V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Bližší informace a Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí Obchodních podmínek.