Objednávky:
eshop@diskontnabytek.cz
Nonstop +420 735 176 053
Po – Pá: 8.00 – 16.00
Položek: 0
0,- Kč

Postup při reklamaci zboží:

Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Reklamaci doporučujeme podat přes on-line formulář níže, poštou nebo kurýrem, telefonicky nebo osobně na adrese Nábytek Falco Trade s.r.o., sklad import, Dětmarovice 1161, 735 71 Dětmarovice.

Reklamace musí obsahovat:

  • Vaše jméno a příjmení
  • Číslo objednávky nebo faktury
  • Vaše kontaktní údaje, vč. telefonu a emailu
  • Název zboží
  • Detailní popis závady
  • Fotografie poškození
  • Vámi navrhovaný způsob řešení reklamace

Velmi nám pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.

Přijetí reklamace Vám potvrdíme písemně a budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.

Celý reklamační řád naleznete zde.

V případě potřeby kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení na reklamace@diskontnabytek.cz

 

V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Bližší informace a Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí Obchodních podmínek.


Nabídka zboží
Doprodej za výhodné ceny


Reklamace - Levný nábytek přes eshop - Diskont nábytek

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změny ceny a skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.
Stačí zadat vaši e-mailovou adresu a při každé změně ceny, případně při naskladnění zboží, vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno
Reklamace - Levný nábytek přes eshop - Diskont nábytek

Doporučte nás

Vaše jméno a přijmení * E-mail příjemce zprávy *

Zpráva *


Kontrolní otázka:     Kolik je 5 + 9 ?    

    (údaje označené * musí být vyplněny)

Zavřít okno